קרש אורן

רוצה לשפר את הבריאות שלך? בניית לוחות אורן!
אנחנו לא רק מבינים כל סוג של עץ יש לנו, אבל אנחנו בקלות לתת לך התייעצות לפני הזמנת על הפרטים של החומר, את ההבדל של זנים, כך שאתה מרוצה שיתוף הפעולה שלנו 110% איתנו. אז, לוח האורן המוצג כאן נחשב החומר מספר אחד עבור העיצובים המורכבים ביותר – מדרגות לולייניות, מסגרות החלונות, עיטור פנים, ריהוט של העיצוב המקורי, כל כי אפילו מעובד דק חומר אורן חזק יש מרקם מגע נעים, לא מפחד מהמורות ו שריטות.
צריך לוח הגמר? אורן הוא לא רק יפה, זה – שימושי!
  • מאפיין זה של עץ האורן צוין על ידי כל בוני בעלי בתים עם גימור טבעי, שמנים אתריים של עץ זה ליצור מיקרו אקלים טריים, נוחים בחדר, המשפיעים לחיוב על מערכת הנשימה של האנשים החיים בה. ניחוח מחטניים יש לא רק אפקט ריפוי, הוא מסוגל להירגע את מערכת העצבים ולשפר את השינה. רוצה להיראות טוב בבוקר? מכסים את הרצפה בחדר השינה עם אורן.
  • ידידותי לסביבה – אורן במשך זמן רב להפיש ארומה טבעי ארומה, נותן את הבית קסם מיוחד.
  • עמידות. העץ הגדל אפילו בתנאים הקשים ביותר אינו חושש ממכות, שריטות, עומסים ארוכים.
  • ישרת אותך במשך שנים רבות. פיטון ושמנים אתריים להגן על האורן מפני חרקים, פטריות, ההשפעות המזיקות של לחות טוב יותר מכל הספגה המודרנית.
  • אורן הבר שנה של שנה חוויות תנודות בטמפרטורות גבוהות בקיץ עד החורף ובחזרה, ולכן, להיות חלק מהבית שלך, ריפוד, רהיטים, זה לא יהיה מפחד ההבדלים הטמפרטורה, וזה לא יאבד את צורתו ואת המאפיינים.
  • אורן משמר באופן מושלם חום, זה יכול לשמש כאפשרות גיבוי להתחממות החדר. אתה עצמך כנראה שם לב כמה חמים ונוח יותר החדר הופך שבו אלמנטים של קישוט עץ אורן משמשים.
לחות8-10%
סוגTrimmed
אורך4.2-6
רוחב25-50 ס"מ
מגוון 01-4

Call Now Button
שינוי גודל גופנים
ניגודיות