לוחות עץ אלון

היתרונות העיקריים של לוחות עץ אלון
  • חוזק גבוה לא רק בהשוואה לסוגים רבים של עץ, אלא גם סוגים אחרים של חומרים. אלון עמיד בקלות את העומס החזק ביותר בטבע, וגם לא טמפרטורה גבוהה, כוח הזעזועים, ולא עומס תמיכה גדול הם נורא עבור לוחות ממנו. אלון משמר את תכונותיו והפך לרצפה שלך, לוחות הבית, מדרגות נוחות בבית פרטי. אתה יכול לסמוך על זה!
  • אלון לחתוך יבש הלוח הוא עמיד לחות גבוהה הרבה יותר טוב מאשר עשרות סוגים אחרים של עץ, מטופלים כראוי אלון אינו חושש השפעות ביולוגיות. שום באג לא יהיה איום על הבית שלך, גם אם אתה בונה אותו באמצע יער.
  • במשך השנים, זה רק משתפר. ככל שעץ האלון מבוגר, כך הוא נעשה חזק יותר, קל יותר לסבול שינויים פתאומיים בטמפרטורה, לחות, הוא הופך להיות בלתי פגיע לכל סוגי מזיקים וחרקים. ללא ספק, להשתמש בו עבור בנייה לטווח ארוך.
  • צפיפות. אל תהסס לשחרר דברים על רצפת האלון, להעביר רהיטים דרכו, צפיפות גבוהה של עץ זה לא יאפשר סדקים ושריטות לקלקל את הפנים של הבית שלך. עם כל המעשיות, הוא גם החומר הנוח ביותר למטרות דקורטיביות.
האם זה הכרחי בקישוט או בנייה של לוח עץ אלון? זה בהחלט שווה לקנות את זה עבור מי בונים לא רק "מקום לישון", אבל בית אמיתי שבו לחיות במשך כמה דורות של משפחה, כדי לקבל אורחים, לחוות את כל הרגעים החמים של החיים. אלון יהיה לקשט את המטבח, סלון או אפילו את חדר האמבטיה (זה חומר מאוד לחות עמידים!). אין להכחיש את עצמך את הנוחות, כי עץ הוא חומר למי להעריך את איכות החיים
לחות5-10%
כיתה01
סוגמשונן
אורך 2-3,499
רוחב25-50 ס"מ

Call Now Button
שינוי גודל גופנים
ניגודיות